donderdag 13 oktober 2011

IEEEKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Wat zijn ze leuk hè, die inheemse beestjes. Ze lijken op kleine salamandertjes oid en rennen gezellig langs de muren van de gang in de lodge. Ik weet nog dat ik een vertederende glimlach had toen ik ze ontdekte en er een aantal foto´s van stond te nemen.

De glimlach verdween als sneeuw voor de zon, toen ik gisteren in mijn kamer 1 van deze grappige jongens zag zitten. Ben niet echt bang, maar wetende dat ik met mijn mond open slaap (tja, ben niet altijd charmant) en ze op het plafond wandelen, geeft je toch een wat onbehaaglijk gevoel. Er achteraan dus maar... Wat een wild west was dat... Over stoelen, op het bed, in de gordijnen, overal heb ik hem achterna gezeten, maar uiteindelijk heb ik de strijd op moeten geven toen de rakker besloot zich te verschuilen in een HELE kleine ruimte achter een plint. Ik heb me maar gewonnen gegeven. Wel heb ik nog twee iets kleinere varianten van deze diersoort uit mijn kamer kunnen zetten, wat overigens doet vermoeden dat er wellicht een hele grote Ghanese Gekko familie (heb inmiddels van onze begeleider begrepen dat dat is wat het is) in mijn kamer woont. Eerlijk gezegd waren zij er waarschijnlijk eerder dan ik, dus accepteren maar.
Slapen met het licht aan, went vast wel..... :-))


Naast dit avontuur niet veel meer meegemaakt gisteren, behalve het werken. Ben vroeg naar de lodge gegaan gezien ik me niet helemaal optimaal voelde en een rustig avondje "thuis", heeft me goed gedaan. Vanochtend naar de naaister geweest en de jurk en het pakje is klaar. Gezien het morgen pas "traditional friday" is, laten de foto´s nog even op zich wachten.

Jammer??

Ok een sneak preview van het pakje dan maar....... 

Ga me niet vragen wanneer ik het ga dragen (misschien als ik nog eens ga werken in Ghana??), maar het proces van de stof uitzoeken, de lol met annitta onze collega hier die alles heeft geregeld en de lol met de naaister waren het helemaal waard.


xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten